30 Ağustos 2015 Pazar

Özde'nin Pozitif Doğum Hikayesi


 Tekrar merhaba!

"Daha fazla pozitif doğum hikayesi, daha az doğum korkusu" projem kapsamında, sizlerden gelen pozitif doğum hikayelerini yayınlamaya devam ediyorum. Proje adım çok afili ama değil mi :)

Gelen maillerden çok doğru bir işe kalkıştığımı bir kez daha anlıyorum. Annelerin paylaşmaya ve hemcinslerine yardım etmeye gönüllü oluşlarına da çok mutlu oluyorum. Siz de kendi pozitif doğum hikayenizi paylaşmak ve anne adaylarına doğum korkularını yenmeleri için destek olmak isterseniz, hikayenizi gamzeoruc34@gmail.com adresine gönderebilirsiniz.

Gelelim bugünkü pozitif doğum hikayemize:

Özde'nin Pozitif Doğum Hikayesi


Merhaba ben Özde Işık. 30yaşındayım. 4 aylık oğlum Çınar'ın doğumunu paylaşmak istiyorum.

Hamile olduğumu öğrendiğimde, çok irdelemeden güvendiğim bir arkadaşımın doktoruna gitmeye karar verdim. En baştan beri hamilelik ve doğumla ilgili tüm genellemelere inat, her doğumun tıpkı insanlar gibi baska baska olduguna inandim. O yuzden kimseyi dinlemedim. Bebegim nasil gelmek isterse oyle gelsin, ikimiz icin de saglikli ve dogal olan olsun diye dua ettim. Ama ne yalan söyleyim içimden hep normal doğum geciyordu. Hem de kan verirken bile ayılıp bayılıp fenalıklar geciren ben yani:)

Gel Çınar geeel :)



Sorunsuz bir hamilelik döneminin sonunda her sey iyiydi ve beklenen an geldi.
20 Nisan Pazartesi sabahı duştan sonra gelen nişan adı verilen lekeyi görünce işte başlıyoor dedim ve cümbür cemaat hastane yollarına düştük. Ben hariç herkes telaşlıydı:) Hastanede doktorumu gordüm,  "ama bende tık yook" dedim güldü:) Bekleyecektik. Ne bir sancı ne açılma ne de suyun gelmesi. Hicbir sey yoktu.

Bir müddet bekledikten sonra indüksiyonla desteklemeye başladık ve yavaş yavaş kasılmalarım başladı, zaman gectikce de artti. Dalgalar geldikçe koridorda yürüyor, aktif pozisyonları kullanarak çok rahat atlatıyordum. Dalgalar iyice sıklaştı ve kontrolde artık cok az kaldigini ogrendim. Her dalgada derin nefesler alip, cok az bir sure sonra minigimle birlikte buradan cikacagim diyordum. Ebe artık ıkınma provası yaptırınca işte geliyor dedim. Kasılmayla birlikte ıkınma hissi geliyor, ben ıkındıkça rahatliyordum. Her ıkınmada biraz daha yaklasiyordum ogluma.

Veee sonunda geldi. Minik adamım dogmustu.Teni tenime değdiği o an ben dogdum, oglum dogdu, biz olduk.. Yeni hayatina hos gelmisti.

Hemen emmeye başlayan minik kuzuu

"Mucizen"





Her insan gibi, her cocuk gibi, her canli gibi, cok baska baska deneyimler... Hep kendine özel... Hayatinizdaki her anın tadini doyasiya cikarabilmeniz dilegiyle, sevgiler.

Özde Işık (instagram.com/ozderamy)

Özde ve Çınar <3


Yeni pozitif doğum hikayelerinde buluşmak üzere,

Gamze Oruç
Doğuma Hazırlık Eğitmenliği ve Doulalık Eğitimi (İstanbul Doğum Akademisi-2014)
0507 437 91 27 
gamzeoruc34@gmail.com
www.mucizen.com
instagram: @doula_gamzeoruc
facebook groups: Gebe & Bebe
facebook.com/mucizengebevebebeokulu 


EYLÜL AYI EĞİTİM DUYURUSU
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder